Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin") określa zasady korzystania z usług FITFAM Family Fitness (dalej: „Klub”), prowadzonego przez POMPELA Modliborska Katarzyna z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim, przy ul. Sochaczewskiej 218, NIP:9710212851 (zwana dalej: „Firmą”).
Niniejszy Regulamin skierowany jest zarówno do Konsumentów, jak i do Przedsiębiorców korzystających z platformy sprzedażowej https://fitfam-ozarowmazowiecki.cms.efitness.com.pl/ oraz FITFAM Family Fitness (dalej: „Klub”).
Określa zasady korzystania z FITFAM Family Fitness, platformy sprzedażowej oraz zasady i tryb zawierania Umów z Klientem na odległość za pośrednictwem serwisu.
§1 DEFINICJE
1.1 Sprzedawca – POMPELA Modliborska Katarzyna z siedzibą w Ożarowie Mazowieckim, przy ul. Sochaczewskiej 218, NIP: 9710212851.
1.2 Klient – osoba pełnoletnia/osoba niepełnoletnia oraz jej Opiekun, która zawarła umowę ze Sprzedawcą poprzez zakup karnetu lub wejścia jednorazowego.
1.3 Opiekun – rodzic/opiekun prawny niepełnoletniego Klienta lub przedstawiciel ustawowy Klienta pełnoletniego o ograniczonej zdolności do czynności prawnych.
1.4 Umowa – umowa zawarta ze Sprzedawcą na korzystanie z usług Klubu, której integralną częścią są postanowienia niniejszego Regulaminu.
1.5 Konsument - należy przyjąć, że jest to Klient w formie osoby fizycznej zawierająca ze Sprzedawcą umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością
1.6 Przedsiębiorca o cechach konsumenta - należy przez to rozumieć osobę mającą wpis do
Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), która jednocześnie dokonuje transakcji firmowej, niezwiązanej z działalnością zawodową zamawiającego
1.7 Przedsiębiorca - osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu
1.8 Wpisowe – jednorazowa opłata wpisowa pobierana za przyjęcie osoby w poczet Członków Klubu, mająca na celu pokrycie związanych z tym kosztów wystawienia Katy Członkowskiej, ustalona w wysokości wynikającej z aktualnego cennika.
1.9 Karta Członkowska - dokument imienny, legitymujący członkostwo w Klubie.
1.10 Karnet – abonament uprawniający Klienta Klubu do korzystania z oferty placówki.
1.11 Oświadczenie/Karta rejestracyjna – dokument akceptowany przed pierwszym treningiem.
1.12 Serwis – platforma sprzedażowa wraz ze sklepem prowadzona przez Sprzedawcę pod adresem internetowym https://fitfam-ozarowmazowiecki.cms.efitness.com.pl/
1.13 Umowa zawarta na odległość - umowa zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach platformy sprzedażowej), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
1.14 Okres Rozliczeniowy – okres obejmujący kolejno 30 dni, przypadający w czasie obowiązywania umowy zawartej na czas nieoznaczony, w którym Klient posiada dostęp do określonych usług Klubu oraz za który jest on zobowiązany uiścić należną opłatę.
1.15 Konto - konto Klienta w Serwisie, są w nim gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.
1.16 Formularz rejestracji - formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.
1.17 Produkt - dostępna w Serwisie usługa będąca przedmiotem Umowy między Klientem a Sprzedawcą.
1.18 Logowanie – potwierdzenie tożsamości Klienta zarejestrowanego poprzez podanie adresu e-mail i hasła.
§2 POSTANOWIENIA OGÓLNE ORAZ ZAKRES ŚWIADCZONYCH USŁUG
2.1 Każda osoba, która przebywa w placówce musi posiadać ważny karnet lub kartę partnerską. W przypadku nieposiadania karnetu lub karty upoważniających do wejścia na teren Klubu jest zmuszona opuścić placówkę w trybie natychmiastowym. Każdy karnet lub karta określają precyzyjnie czas oraz personalia osoby uprawnionej do przebywania na terenie placówki w wybranych terminach, na określonych w Regulaminie zasadach. Nie można przebywać w placówce poza wyznaczonymi warunkami.
2.2 Z usług Klubu można korzystać od 16 roku życia za zgodą rodzica/opiekuna, a do 16 roku życia pod opieką rodzica/opiekuna lub Trenera.
2.3 Otrzymanie dostępu do korzystania z Klubu jest równoznaczne z wykupieniem w platformie sprzedażowej/w recepcji jednorazowego wejścia lub wybranego karnetu – zgodnie z obowiązującym cennikiem, bądź posiadania karty partnerskiej, podpisaniem akceptacji regulaminu przez Klienta Klubu, który otrzymał oświadczenie wraz z kartą zdrowia – dotyczy to również Klientów posiadających karty partnerskie. Klient, który korzysta z Klubu lub przystępuje do zajęć deklaruje, iż przeczytał, zaakceptował oraz podpisał regulamin bez zastrzeżeń i nie deklarował zmian w zapisach.
a. Klienci akceptują oświadczenie akceptacji regulaminu oraz kartę zdrowia zaznaczając checkbox na stronie internetowej przy zakupie karnetu, które potwierdzają stan
faktyczny i stanowią odrębną deklarację.
b. Klient Klubu zobowiązuje się do niezwłocznego informowania Klubu o zmianie danych osobowych.
c. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania. Podpisanie oświadczenia o przeczytaniu i akceptacji regulaminu uznane zostaje jako świadoma zgoda na powyższe
zapisy i uznane za obowiązujące obydwie strony.
d. Regulamin ma również charakter oświadczenia obydwu stron i jest oparty o zasadę indywidualnego uzgodnienia obydwu stron.
2.4 Przy zakupie członkostwa z płatnością cykliczną obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
2.5 Trener/recepcjonista ma prawo nie wpuścić klienta do Klubu na zajęcia, których wcześniej nie opłacił:
a. Pracownicy administracji wraz z kierownictwem mają prawo zdecydować o niewpuszczeniu na teren Klubu lub niedopuszczeniu do zajęć dowolnej osoby bez podania przyczyny, jeśli uznają, że wpływa to na bezpieczeństwo lub komfort pozostałych klientów.
b. Pracownicy administracji, jak i kierownictwo mogą podjąć taką decyzję w dowolnym momencie prowadzenia zajęć czy przebywania Klienta na zajęciach.
2.6 Klub informuje, iż przedmiotem usługi jest możliwość skorzystania ze sprzętu znajdującego się na jego terenie. Zajęcia prowadzone w Klubie, są zajęciami technicznymi, opartymi o konkretną technikę lub elementy techniczne o charakterze sportowym.
2.7 Klub nie oferuje swoim klientom ćwiczenia z wykorzystaniem muzyki na zajęciach ani siłowni. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a Klient Klubu deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie członkostwa, jednocześnie został poinformowany, że część pracowników słucha utworów dla poprawy własnego nastroju. Klient Klubu taką deklarację składa, podpisując oświadczenie znajomości i akceptacji regulaminu lub umowę.
2.8 Trener w FITFAM Family Fitness prowadzi zajęcia techniczne. Wszelkie zajęcia rytmiczne są oparte o wyklaskiwanie rytmu, wyliczanie rytmu i taktów lub odpowiednie komendy
głosowe. Wszelka muzyka wykorzystana w tle, jeśli jest używana to tylko i wyłącznie prywatnie przez pracownika (trenera) w celu umilenia sobie czasu pomiędzy nauką poszczególnych figur. Jest również dla wielu pracowników (trenerów) sposobem na stres występujący podczas prezentacji przed grupą. Klient przyjmuje to do wiadomości, oświadczając jednocześnie, że nie wpływa to na jego decyzje zakupową co potwierdza podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
2.9 Samo kupienie karnetu nie gwarantuje, że zawsze na wszystkie zajęcia będą dostępne miejsca, stąd na każde zajęcia należy się odrębnie zapisać.
2.10 Ze względu na fakt, iż integralną częścią usługi może być również utrwalenie uczestnictwa Klientów w zajęciach, Klient oświadcza, że wyraża zgodę na używanie jego wizerunku w przypadku utrwalania zdjęć podczas zajęć, warsztatów czy eventów, zarówno w postaci foto, jak i wideo i nie będzie rościł sobie praw majątkowych z powodu ich wykorzystania. Klient zostanie każdorazowo poinformowany, jeśli na miejscu pojawi się osoba utrwalająca foto lub video. Na prośbę Klienta zajęć każdorazowo Klub usunie zdjęcie lub wideo, na którym wypadł niekorzystnie. Zdjęcia będą publikowane tylko przez kanały należące lub powiązane z Klubem. Jeśli nie wyrażają Państwo zgody na utrwalanie materiałów, prosimy nie pozować i usunąć się z przestrzeni zdjęcia lub video oraz poinformować o tym osobę wykonującą materiały w momencie jego powstawania, tak by mogła w odpowiednim czasie zareagować w przypadku np. zdjęć grupowych czy ujęć video, gdzie inni Klienci chcieliby zostać
utrwaleni. Materiały są wykorzystywane do promocji zajęć oraz w celach marketingowych, ale też wielokrotnie są przedmiotem usługi, którą jest utrwalenie warsztatów, ćwiczeń czy relacja uczestnictwa danej osoby/ grupy osób w zajęciach, co jest ujęte w ofercie usługi lub oferowane słownie. Materiały nie będą wykorzystywane komercyjnie i nie będą przekazywane osobom trzecim. Materiały nie będą
wykorzystywane i tworzone wbrew obowiązującym w Polsce przepisom.
2.11 Integralną częścią regulaminu jest cennik, dostępny na stronie: https://fitfam.pl/cennik-fitfam/Zasady Zajęć Fitness:
2.12 Przed rozpoczęciem zajęć należy okazać w recepcji Klubu Kartę Członkowską lub akceptowaną przez Klub kartę Partnera oraz pobrać numerek upoważniający do udziału w zajęciach.
2.13 Zakup Karnetu nie gwarantuje miejsca na zajęciach. Klubowicz wykupuje wejścia do Klubu, a nie konkretne zajęcia. Tylko rezerwacja miejsca gwarantuje udział w wybranych zajęciach.
2.14 Rezerwacji można dokonywać osobiście, telefonicznie, za pomocą systemu online (Strefa Klienta) lub aplikacji mobilnej e-fitness App.
2.15 Rezerwacja jest możliwa tylko w przypadku posiadania środków w Portfelu w Profilu Klienta oraz aktywnego Karnetu.
2.16 Kaucja jest pobierana podczas zapisu na zajęcia i wraca do Portfela po przyjściu na zajęcia.
2.17 Rezerwacje można odwołać najpóźniej na 3 godziny przed rozpoczęciem zajęć. Jeśli do zajęć pozostaje mniej niż 3 godziny, nie ma możliwości wypisania z zajęć.
2.18 Portfel można zasilić w recepcji klubu lub poprzez Strefę Klienta (zakładka Członkostwo -Zasil Portfel).
2.19 W przypadku braku miejsc dostępna jest lista rezerwowa. W przypadku zwolnienia miejsca system powiadomi o możliwości uczestnictwa w zajęciach. Pozostanie na liście
rezerwowej nie wymaga dodatkowych działań – kaucja automatycznie wraca do Portfela.
2.20 Na zajęcia dla dzieci nie obowiązuje wpłata kaucji.
2.21 Na zajęcia dla dzieci mogą uczęszczać dzieci w odpowiednich kategoriach wiekowych określonych w grafiku. Przy zapisach do grupy poza wiekiem należy skonsultować się z trenerem.
2.22 Na zajęcia dla dorosłych może uczęszczać młodzież powyżej 16 roku życia pod nadzorem osoby dorosłej. Samodzielny udział jest możliwy po złożeniu w recepcji klubu odpowiedniej zgody/oświadczenia rodzica.
2.23 Dzieci poniżej 16 roku życia nie mogą uczestniczyć w zajęciach dla dorosłych.
2.24 Wejście do sali fitness jest możliwe dopiero po opuszczeniu jej przez poprzednią grupę oraz na wyraźne zaproszenie instruktora do wejścia.
2.25 Na sali fitness obowiązuje odzież sportowa i zamienne obuwie sportowe – z czystą podeszwą. Osoby, których obuwie będzie zostawiało brudne ślady na podłodze, będą proszone o opuszczenie sali fitness.
2.26 Po zakończonych zajęciach należy umyć sprzęt i akcesoria płynem dezynfekującym oraz odłożyć je na właściwe miejsce.
2.27 Dzieci nie mogą przebywać na sali podczas zajęć przeznaczonych wyłącznie dla dorosłych.
2.28 Członek Klubu zobowiązany jest stosować się do zaleceń personelu Klubu, w szczególności instruktorów prowadzących zajęcia.
2.29 Członek Klubu uczestniczący w zajęciach po raz pierwszy powinien poinformować o tym fakcie Instruktora.
2.30 Należy zgłaszać gorsze samopoczucie, urazy, ciążę oraz wszelkie problemy zdrowotne.
2.31 Zajęcia prozdrowotne mają charakter profilaktyczny i nie stanowią konsultacji medycznej.
2.32 Członek Klubu jest zobowiązany do punktualnego wejścia na salę zajęć grupowych. Ze względów bezpieczeństwa, personel Klubu może poprosić spóźnionego Członka Klubu o opuszczenie sali.
2.33 W przypadku spóźnienia, miejsce może zostać przydzielone osobie z listy rezerwowej.
2.34 O wpuszczeniu na salę zajęć grupowych Członków Klubu, którzy nie dokonali rezerwacji miejsca lub znajdują się na liście rezerwowej decyduje wyłącznie personel recepcji Klubu (nie instruktorka).
2.35 Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć, jeśli liczba uczestników na 3 godziny przed rozpoczęciem jest mniejsza niż 5 osób.
2.36 Klub może zmienić godziny zajęć, rodzaj zajęć, instruktora oraz grafik w sytuacjach nagłych.
2.37 Sterowanie sprzętem audio, ogrzewaniem oraz oświetleniem należy wyłącznie do personelu Klubu.
Treningi personalne:
2.38 Aby korzystać z treningów personalnych, klient musi posiadać aktywny Karnet.
2.39 Klubowicz zobowiązany jest do korzystania z odpowiedniego stroju i obuwia sportowego podczas treningów personalnych.
2.40 Klubowicz ma obowiązek poinformować o ewentualnych schorzeniach, mających wpływ na bezpieczeństwo realizacji treningu personalnego/konsultacyjnego.
2.41 Trener nie posiada wykształcenia medycznego, usługa treningu personalnego/konsultacyjnego nie ma charakteru usługi medycznej/rehabilitacyjnej.
2.42 Trening personalny/konsultacyjny realizowany jest na terenie klubu FitFam Family Fitness, w dniu i godzinie ustalonej przez klubowicza z trenerem personalnym.
2.43 Czas treningu personalnego/konsultacyjnego wynosi nie więcej niż 60 minut.
2.44 Częstotliwość treningów personalnych ustala się indywidualnie z trenerem. Czas na realizację wybranego pakietu treningowego przedstawia się następująco: trening
konsultacyjny 30 dni, 1TP- 30 dni, 5TP-90 dni, 10TP-180 dni.
2.45 W uzasadnionych przypadkach losowych możliwe jest przedłużenie ważności pakietu treningowego na podstawie pisemnej prośby złożonej do klubu przed upływem terminu ważności pakietu.
2.46 Trening personalny/konsultacyjny może zostać odwołany z 12-godzinnym wyprzedzeniem poprzez bezpośredni kontakt z trenerem prowadzącym trening personalny osoby odwołującej.
2.47 Płatność za treningi personalne/konsultacyjne realizowana jest z góry przed rozpoczęciem realizacji usług, zgodnie z cennikiem dostępnym w klubie. Brak uregulowania płatności skutkuje brakiem możliwości realizacji usługi.
§3 BEZPIECZEŃSTWO
3.1 FITFAM Family Fitness informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia klienta Klubu. Jednocześnie klient deklaruje, iż nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania i zadośćuczynienia w przypadku doznania kontuzji lub uszczerbku na zdrowiu, który został doznany w wyniku niedostosowania się do poleceń i uwag instruktora lub korzystania ze sprzętu w sposób niezgodny z instrukcją. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
3.2 Dziecko, które oczekuje na rodzica nie może być obecne na sali treningowej w trakcie treningu.
3.3 Zabrania się uczestnictwa w ćwiczeniach po spożyciu jakiejkolwiek dawki alkoholu lub innych środków odurzających oraz w przypadku złego samopoczucia.
3.4 Na terenie Klubu obowiązuje odzież sportowa i zamienne obuwie sportowe z czystą podeszwą. Osoby, których obuwie będzie zostawiało brudne ślady na podłodze, będą proszone o opuszczenie sali siłowni lub fitness.
3.5 Po skończonym treningu Klient zobowiązany jest do umycia urządzeń oraz akcesoriów płynem dezynfekującym dostępnym w Klubie.
3.6 Sprzęt do ćwiczeń powinien być użytkowany zgodnie z jego przeznaczeniem.
3.7 Osoby niszczące sprzęt i urządzenia przeznaczone do ćwiczeń oraz elementy wyposażenia klubu (lustra, elewacje ścienne, podłogi) ponoszą odpowiedzialność finansową za wyrządzone szkody.
3.8 Klient jest zobowiązany do opuszczenia klubu najpóźniej 5 minut przed zamknięciem.
3.9 Klub zastrzega sobie prawo zmian godzin otwarcia oraz zmian w grafiku zajęć i odwołania zajęć w uzasadnionych przypadkach.
3.10 Klub informuje, iż dochowa wszelkiej staranności w celu maksymalnego zabezpieczenia miejsca prowadzenia zajęć. Zastrzega się, by nie pozostawiać wartościowych rzeczy bez nadzoru i zostawić w zamkniętej na klucz szafce, w celu zminimalizowania ryzyka kradzieży oraz zgubienia cennych rzeczy. Klient deklaruje, że nie będzie rościł sobie prawa do odszkodowania w przypadku, gdy kradzież, uszkodzenie lub zaginięcie pozostawionych na terenie placówki rzeczy nastąpi w momencie, gdy nie dochował szczególnej staranności w celu ich zabezpieczenia (pozostawienia w zamkniętej szafce),
mimo zaleceń ze strony Klubu. Klient powyższe akceptuje, podczas akceptacji Regulaminu i nie wnosząc do niego uwag.
3.11 FITFAM Family Fitness informuje, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki jest skrupulatnie rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.) oraz za pomocą monitoringu przemysłowego (video). Ma to posłużyć w przypadku jakichkolwiek sporów prawnych jako materiał dowodowy. Rejestrowany jest teren Klubu na wypadek wtargnięcia osób niebędących naszymi klientami. Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość
świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie, prosimy o opuszczenie placówki. Materiały z monitoringu przemysłowego kasowane są w ciągu 30 dni. Więcej informacji na temat przetwarzania danych w monitoringu tutaj
3.12 Teren FITFAM Family Fitness jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie FITFAM Family Fitness znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z regulaminu FITFAM Family Fitness. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, trenerów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem
utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu Klubu jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy Klubu i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.
§4 OPŁATY I ZAWIESZENIE
4.1 Klient może skorzystać z następujących metod płatności:
a. Podpięcie karty płatniczej (subskrypcja).
b. Płatności gotówkowe (gotówka, płatność kartą zbliżeniowo lub przy użyciu PINU).
c. Przelew bankowy.
d. Inne formy płatności elektronicznej.
4.2 W przypadku płatności kartą płatniczą (subskrypcja) umowa jest zawierana na czas nieoznaczony.
4.3 W przypadku zawarcia umowy na czas nieoznaczony, Klient uzyskuje nieprzerwany dostęp do wybranych przez siebie usług w czasie obowiązywania umowy, pod warunkiem dokonywania za nie okresowych płatności uiszczania opłat okresowych za Okres Rozliczeniowy, za który opłata ta jest należna.
4.4 W przypadku umowy zawartej na czas nieoznaczony, opłaty okresowe należne Klubowi od Klienta pobierane są cyklicznie oraz automatycznie, wraz z rozpoczęciem danego Okresu Rozliczeniowego. Dokonanie płatności następuje poprzez obciążenie środka płatności, którym w tym celu posługuje się Klient, kwotą odpowiadającą należności za dany Okres Rozliczeniowy. Płatności pobierane są na podstawie podanych przez Klienta danych dotyczących środka płatności, z którego w tym celu korzysta. Płatności pobierane są do momentu wystąpienia którejkolwiek z niżej wymienionych sytuacji:
Klient złoży oświadczenie o wypowiedzeniu umowy zawartej na czas nieoznaczony; umowa ulegnie rozwiązaniu na skutek wypowiedzenia złożonego przez Klub.
4.5 Klient, który zawarł Umowę na czas nieoznaczony, może w każdym czasie, bez podania przyczyn, złożyć Klubowi oświadczenie o jej wypowiedzeniu. Oświadczenie to może być złożone składa się poprzez swój panel użytkownika lub poprzez przesłanie e-mailem informacji o wypowiedzeniu umowy na adres e-mail: recepcja@fitfam.pl. W przypadku prawidłowego złożenia oświadczenia o wypowiedzeniu, umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu w ostatnim dniu Okresu Rozliczeniowego, następującego po Okresie Rozliczeniowym w czasie, którego zostało złożone wypowiedzenie. Z tym też dniem zakończeniu ulega dostęp Klienta do usług Klubu, będących przedmiotem rozwiązanej umowy.
4.6 Umowa zawarta na czas nieoznaczony ulega rozwiązaniu także w przypadku niemożliwości pobrania płatności za kolejny Okres Rozliczeniowy (np. z powodu braku środków na karcie płatniczej, utraty ważności karty) – wraz z końcem poprzedniego Okresu Rozliczeniowego.
4.7 Klub ma prawo wypowiedzieć umowę zawartą na czas nieoznaczony, bez podania przyczyn, naprzód na koniec Okresu Rozliczeniowego przypadającego bezpośrednio po Okresie Rozliczeniowym, w którym złożył Klientowi oświadczenie o wypowiedzeniu. Oświadczenie Klubu o wypowiedzeniu umowy może być złożone poprzez wysłanie do Klienta maila.
4.8 Członkostwo może zostać rozwiązane natychmiastowo w sytuacji niewłaściwego zachowania klienta, którego postawa może zaszkodzić reputacji i interesom Klubu, w szczególności w przypadkach agresji, wandalizmu lub innych zachowań niezgodnych z zasadami współżycia społecznego.
4.9 Członkostwo na czas określony (zawarte na dłużej niż 30 dni) jest zawieszalne w przypadku choroby, urlopu lub innych sytuacji, kiedy klient nie ma możliwości korzystania z usług klubu. Minimalny okres zawieszenia to 7 dni, maksymalnie 28 dni w ciągu trwania całego członkostwa. W okresie zawieszenia obowiązek opłacania karnetu ustaje, a członkostwo wydłuża się o okres jego zawieszenia.
4.10 Klubowicz ma możliwość skorzystania z zawieszenia bezterminowego karnetu w przypadku długotrwałej choroby, rekonwalescencji lub innych zdarzeń losowych, które uniemożliwiają korzystanie z karnetu. Aby skorzystać z tej opcji Klubowicz zobowiązany jest złożyć stosowne pismo do recepcji klubu. Pismo powinno zawierać uzasadnienie/informację dotyczącą aktualnej sytuacji, która uniemożliwia korzystanie z karnetu. Klub zastrzega sobie prawo do odmowy zawieszenia bezterminowego w przypadku braku wymaganej dokumentacji lub gdy sytuacja Klubowicza nie spełnia określonych kryteriów. Członkostwo można wznowić najwcześniej po 30 dniach od momentu zawieszenia.
4.11 Z członkostwa trwającego dłużej niż 30 można zrezygnować, najwcześniej w 2 miesiącu trwania umowy. Obowiązuje jednomiesięczny okres wypowiedzenia. Z uwagi na zawarcie umowy na warunkach promocyjnych, rezygnacja skutkuje na koniec 3 okresu rozliczeniowego.
4.12 Niewykorzystane wejścia w ramach okresu rozliczeniowego (30 dni) nie przechodzą na kolejny okres.
4.13 Wejście w ramach Członkostwa Fitness to wejście na 1 wybrane zajęcia fitness + 30 min siłowni lub wejście na siłownię do 120 min.
§5 ZAKŁADANIE KONTA W SERWISIE
5.1 Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie następujących danych:
a. Adres e-mail,
b. Imię,
c. Nazwisko,
d. Numer telefonu komórkowego,
e. Adres zamieszkania (ulica, kod pocztowy, miejscowość),
f. Data urodzenia.
5.2 W przypadku osób poniżej 16 roku życia Rodzic/Opiekun Prawny zakłada konto, a dziecko jest dopisywane w recepcji.
5.3 Założenie Konta w Sklepie jest darmowe.
5.4 Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie adresu e-mail i hasła ustanowionego w Formularzu rejestracji.
5.5 Osoby fizyczne nieposiadające zdolności do czynności prawnych lub posiadające ograniczoną zdolność do czynności prawnych mogą założyć Konto w Serwisie, jeśli uzyskają zgodę Opiekuna.
5.6 Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: recepcja@fitfam.pl.
§6 ZASADY SKŁADANIA ZAMÓWIENIA
6.1 Zamówienia można składać́ 24 godziny na dobę̨. W celu złożenia Zamówienia należy:
a. zalogować się do Serwisu;
b. wybrać usługę będącą przedmiotem zakupu, a następnie kliknąć przycisk „Kup i zapłać”;
c. zalogować się lub zarejestrować;
d. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zakup w określonym terminie.
§7 WYKONANIE UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ
7.1 Zawarcie Umowy na odległość między Klientem a Sprzedawcą następuje po zarejestrowaniu i zalogowaniu się w Serwisie.
7.2 Po rejestracji Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje zakup do realizacji. Potwierdzenie maila świadczącego o zakupie usługi i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie zakupu adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu maila z zakupem usługi i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa między Klientem a Sprzedawcą.
7.3 W przypadku wyboru przez Klienta:
a. Płatności kartą (subskrypcja), przelew bankowy, inne formy płatności elektronicznych Klient obowiązany jest do dokonania płatności w chwili zawarcia Umowy - w przeciwnym razie zakup zostanie anulowany.
§8 KONTAKT Z SERWISEM
8.1 Adres Sprzedawcy: ul. Sochaczewska 218, 05-850 Ożarów Mazowiecki
8.2 Adres e-mail Sprzedawcy: recepcja@fitfam.pl
8.3 Numer telefonu Sprzedawcy: 692064005
8.4 Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: Santander Consumer Bank S.A.
41 1500 1012 1210 1015 0023 0000
8.5 Klient może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresów i numerów telefonów podanych w niniejszym paragrafie.
8.6 Klient może porozumieć się telefonicznie ze Sprzedawcą w godzinach: Pon.- Pt.: 8:00-13:00; 16:00-22:00, Sobota 8:00-14:00, Niedz.: 09:00-14:00.
§9 ODSTĄPIENIE I REKLAMACJE:
9.1 Zamawiający, będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny, wysyłając oświadczenie Wykonawcy.
9.2 Bieg terminu określonego w ust. 9.1 rozpoczyna się w chwili podpisania Umowy.
9.3 Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail: katarzyna@fitfam.pl. Dane kontaktowe: POMPELA Modliborska Katarzyna, ul. Sochaczewska 218, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy oraz załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
9.4 Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w ust. 9.3 adres. Wykonawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ:
10.1 Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
10.2 Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z Umowy zawartej z Usługodawcą.
b. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. z 2014 r. poz. 148 z późn. zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a Usługodawcą.
c. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
10.3 Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
§11 SIŁA WYŻSZA
11.1 Przez Siłę Wyższą rozumie się zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze Stron, których nie mogły one przewidzieć ani zapobiec, a które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy.
11.2 W przypadku zaistnienia Siły Wyższej, Strona, której taka okoliczność uniemożliwia lub utrudnia prawidłowe wywiązanie się z jej zobowiązań niezwłocznie nie później jednak niż w ciągu 7 dni, powiadomi drugą Stronę o takich okolicznościach i ich przyczynie.
11.3 W przypadku wystąpienia Siły Wyższej, placówka jest uprawniona do przejścia na tryb nauczania/prowadzenia zdalnego lub realizacji usługi w formie „zajęć online” do końca trwania umowy, co jest integralną częścią umowy pomiędzy Placówką i Klientem.
11.4 W przypadku, gdy Klient z obiektywnych względów nie ma możliwości korzystania z usługi na tożsamym poziomie, dopuszcza się możliwość zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej, tym samym przedłużając czas trwania umowy o analogiczny okres zamrożenia, w którym usługa nie była świadczona.
11.5 Forma realizacji usługi po wystąpieniu Siły Wyższej zostanie przedstawiona Klientowi niezwłocznie po reorganizacji placówki i zapoznaniu się z aktualnymi wytycznymi odpowiednich służb wraz z nowo obowiązującym prawem oraz udostępniona za pośrednictwem dostępnych kanałów komunikacji z Klientem.
11.6 Klient będzie mógł zapoznać się z nowymi zasadami realizacji usługi oraz dokonać ich akceptacji w przypadku chęci kontynuowania usługi. W przypadku braku akceptacji w ciągu 7 dni od komunikatu dochodzi do automatycznego zamrożenia usługi do czasu ustania Siły Wyższej.
11.7 W przypadku akceptacji sposobu realizacji usługi placówka zobowiązuje się do zachowania najwyższego, obiektywnie możliwego w danej sytuacji poziomu realizacji usługi na wcześniej ustalonych zasadach cenowych. Poziom merytoryczny nie ulegnie zmianie, jedynie środki techniczne realizacji usługi zostaną dostosowane do aktualnej sytuacji w możliwie nieinwazyjny dla Klienta sposób.
11.8 Klient wyraża świadomie zgodę na zastosowanie wyżej opisanego trybu w sytuacji wystąpienia Siły Wyższej akceptując regulamin i nie wnosi do niego uwag.
§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
12.1 Zabrania się rejestrowania, utrwalania i rozpowszechniania za pomocą foto, video czy ścieżki dźwiękowej z pobytu na terenie Klubu bez zgody organu odpowiedzialnego za takie zezwolenia. Każda próba utrwalenia pobytu na terenie Klubu, zajęć, wizerunku trenera czy innych Klientów zajęć zostanie bezwzględnie zgłaszana do organów odpowiedzialnych za ochronę tych praw i kierowana na drogę sądową bez możliwości polubownego rozwiązania sprawy.
12.2 W związku z rozporządzeniem Unijnym RODO informujemy, że informacje o tym w, jaki sposób są przetwarzane Wasze dane, są dostępne tutaj: Polityka prywatności
12.3 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do zawarcia umowy z Klubem, by Klub był w stanie rzetelnie wykonać usługę wobec Klienta.
Załącznik Nr 1 do Regulaminu Klubu.
………………………………………
………………………………………
………………………………………
Imię i nazwisko
Adres
Nazwa i adres przedsiębiorcy
Oświadczenie
o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość
lub poza lokalem przedsiębiorstwa
Ja/My (*)………………….……………niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu
od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) ………………………………..……
umowy dostawy następujących rzeczy(*) …………………………………………………………..
umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy/o świadczenie
następującej usługi(*)……………………………………………………………………..…………………………..
Data zawarcia umowy 1 /odbioru 2 (*)………………………………………..……………….
………………………………….
Podpis
(*) Niepotrzebne skreślić
1 podać, jeżeli umowa dotyczyła świadczenia usług
2 podać, jeżeli umowa dotyczyła zakupu towaru